יום שלישי, 8 במאי 2007

עדיין יש מוזיקה באינטרנט


עבר די הרבה זמן מאז כתבתי כאן על מוזיקה באינטרנט, ובינתיים שירות המוזיקה החביב עליי נסגר לגולשים שאינם מארצות הברית ואילץ אותי למצוא לו מחליפים.

כברירת מחדל המשכתי להאזין לlast.fm המצויין,שלומד את ההעדפות שלי עם הזמן. במקביל אני משתמש גם בfinetune שעושה גם הוא עבודה לא רעה ומשמיע מוזיקה שמסווגת לפי תגים וכך עוזר למצוא מוזיקה חדשה שעשויה לעניין אותי.

בנוסף יש גם את Slacker שהוא בעצם נגן מוזיקה שמחולק לפי תחנות שכוללות כל סגנון אפשרי כמעט של מוזיקה החל מלהיטים משנות השמונים ועד לתחנה של להיטים אחרונים כולל כמובן כל מה שביניהם (תמונה).

מכירים עוד שירות מוזיקה מעניין? מצאתם את המחליף של פנדורה? תגיבו וספרו על כך.

17 תגובות:

  1. עמית אני לא בטוח לגבי שירות נוסף שאני מכיר אבל אני מאוד אוהב את last.fm התוכנה שלהם פועלת במחשב שלי באופן קבוע.

    תוכנה מומלצת שמזהה את השירים שאני אוהב ומביאה שירים מאוד מעניינים בנושא.
    בהצלחה!

    השבמחק
  2. אולי תספר לנו על השירות הנוסף?

    יכול להיות שיהיו כמה שיאהבו אותו.

    השבמחק
  3. http://www.foxytunes.com/planet - שירות מעולה עם תוסף מגניב לשועלון


    http://www.seeqpod.com/music/
    אין על הפוד - מעולה ליצירת רשימות השמעה אם נרשמים לאתר ושיתופן

    השבמחק
  4. שכחתי את האתר הרומני - אבל בטח אתם מכירים - עם 1000 דיסקים - מי צריך עוד משהו?

    http://www.radio3net.ro/1001/#aaa1700

    השבמחק
  5. לא יודעת לגבי תחליף לפנדורה (כל פעם ניסיתי את פנדורה, וכל פעם התאכזבתי מחדש), אבל אני בהחלט חובבת גדולה של last.fm, עד כדי כך שנרשמתי לשירות בתשלום.

    כבר כמה זמן יושב לי בטיוטות פוסט גדול עליהם, אבל על רגל אחת- כדי לנצל את המקסימום, צריך שרשימת ההשמעה שלך שם תהיה מקיפה מספיק (כלומר, אתה צריך לתת למערכת מספיק זמן בשביל ללמוד את הרגלי ההאזנה שלך).

    אח"כ תתחיל להסתובב- בקר בשכנים שלך, בקר בשכנים שלהם, והאזן לתחנות הרדיו של אנשים שהפרופיל שלהם נראה מעניין.

    אפשר כמובן גם להשתמש בתגים בתוכנה (או באתר) בשביל למצוא דברים מענינים, אם כי בעבר החלק הזה היה מוצלח יותר (חברת תקליטים לחצה עליהם, כך שהם צמצמו את היכולות של התגיות. מעצבן אבל אין הרבה מה לעשות בנידון).

    עוד שיטה למצוא מוזיקה: לבקר בדף של להקה/שיר אהובים, לראות מי ה-top fans, ולהתחיל לטייל אצלם בפרופילים וברדיו.

    בכל מקרה אתה מוזמן לקפוץ לפרופיל שלי להגיד שלום:
    http://www.last.fm/user/xslf/

    השבמחק
  6. דנה,
    תודה על ההמלצות אני אנסה אותם.
    נרא לי שאת הפוד כבר נסיתי בעבר ולא כל כך הסתדרתי איתו. ננסה שוב אולי הפעם זה ילך.

    XSLF,
    אני משתמש בlast.fm רק בתקופה האחרונה. בפעם הראשונה שהשתמשתי בו לא כל כך מצאתי שם את המוזיקה שאני מחפש אבל היום הוא השתפר והוא הרבה יותר טוב.
    כרגע אני נהנה מהשירות רק שייקח לי זמן ללמד אותו כדי שיגיע למה שפנדורה כבר ידע עליי.

    השבמחק
  7. http://www.last.fm/user/amitprobable/
    זה שייך לך?

    אם כן- יש שם פחות מ-100 השמעות בפרופיל: ממש לא מספיק כדי שיהיה ל-last.fm משהו לעבוד איתו.

    אני לא מצפה שתגלה דרכו דברים מענינים עד שלא יהיה לך לפחות כמה מאות (ורצוי יותר) השמעות בפרופיל.

    מכיוון ש-last.fm עובד על בסיס סטטיסטי, כמה שיותר השמעות--> כמה שיותר מידע ש-last.fm יכול לעבוד איתו--> התאמה טובה יותר (המלצות, "שכנים" וכו')

    השבמחק
  8. אה, ובהנחה שזה באמת אתה, עוד דבר: לצרכי הסטטיסטיקות מה שנספר הוא רק ההשמעות בפועל שלך- מה שיש ב-"my tracks" לא נחשב לצורך העניין.

    השבמחק
  9. תודה על הטיפים והמידע.
    לא ידעתי שהמוזיקה שאני בוחר לא נחשבת לצרכי הסטטיסטיקות.
    בקשר לכמות ההשמעות באמת לא מזדמן לי הרבה בזמן האחרון לשמוע מוזיקה מול המחשב, מה גם שכרגע זה דורש השקעה כדי להתאים את הפרופיל הרצוי.

    השבמחק
  10. אה,
    זה אכן הפרופיל שלי.

    השבמחק
  11. אמנם זה לא מדור תמיכה, אבל אני לא מצליח לשמוע מוזיקה בלינוקס דרך התכנה שלהם.
    אתחלתי לחלונות וגם שם אותה התופעה.
    הוא כל הזמן רושם
    gettinig station info
    ושום דבר לא זז...

    השבמחק
  12. הפרופיל שלי ב-last.fm הוא:
    http://www.last.fm/user/nevoiz/

    אגב מומלץ לקריאה אם כבר שאלת לגבי שירותים חדשים:
    http://www.avinio.blogspot.com/2007/05/lastfm-to-relise-youtube-killer.html

    השבמחק
  13. אילן,
    בהנחה שאתה מדבר על last.fm אני שומע מוזיקה דרך התוכנה שלהם באובונטו בלי שום בעיה.
    אם אתה אומר שהתופעה מתרחשת גם בחלונות, כדאי שתבדוק את הראוטר שלך או את ההגדרות בתוכנה (שם משתמש תקין, פרוקסי וכדו')

    השבמחק
  14. עמית תודה
    כנראה שהייתה אתמול בעיה עם האתר שלהם
    היום הכל עובד כמו שעון
    גם באובונטו וגם בחלונות

    תודה רבה,
    אילן

    השבמחק
  15. אנונימי24/11/07 16:44

    deezer.com
    יש כם אפשרות לסמרט פלייליסט שמראה שירים בסגנון האמנים שאתה אוהב.

    השבמחק
  16. אני ממליץ בחום לאוהבי המוסיקה המזרחית להיכנס ולהתרשם מרדיו מזרחית ללא הפסקה רדיו אשר משדר באינטרנט.
    הרדיו מנסה ככל שאפשר ליהיות מקצועני ומוביל יחד עם צוות שדרנים גדול ומעולה, מאזינים מדהימים וקהילה גדולה של אוהבי המוסיקה.
    להאזנה לרדיו מזרחית ללא הפסקה היכנסו - http://www.nonstop-m.co.il mizrahit-NonStop

    השבמחק
  17. אני לא בטוח לאיזה אתר התכוונת שאמרת שסגרו לישראל, אבל אני מתאר לעצמי שאתה מדבר על פנדורה. אם אתה מספיק מתגעגע אליו, רק רציתי שתדע שיש דרך לעבוד על האתר שאתה גולש מארה"ב (זה נקרא proxy forwarding)
    בהצלחה, ותודה על הכתבה!

    השבמחק

אני שומר לעצמי את הזכות להסיר תגובות לא הולמות כגון: תגובות שמכילות גזענות, השמצות אישיות, פגיעה בפרטיותם של אנשים, לשון הרע, קישורים לאתרים פיראטיים, או איומים מכל סוג.