יום רביעי, 1 באוגוסט 2007

תוספים לפיירפוקס

במהלך המעבר ללינוקס, הוצרכתי להעביר את ההגדרות שלי אל המערכתבין היתר העברתי גם את התוספים האהובים עלי אל הפיירפוקס הלינוקסאי. לפניכם רשימת התוספים שאני משתמש בהם:


  • Adblock Plus - מאפשר לחסום פרסומות
  • Extended Copy Menu - מאפשר להעתיק טקסט בלי מאפייני העיצוב שלו
  • Delicious Bookmarks - משלב את המועדפים שלכם מדלישס בתוך הדפדפן
  • Download Statusbar - ממשק קומפקטי למנהל ההורדות של פיירפוקס
  • Firebug - מיועד למפתחי אתרי אינטרנט ומסייע מאוד בכתיבה וניטור של עמודי אינטרנט
  • YSlow - בודק מה גורם לעמודי האינטרנט שלך להיטען באיטיות ומסייע בתיקון הבעיות
  • Gmail Manager - מספק התראה על דואר חדש בג'ימייל
  • Google Reader Watcher - מספק התראה על פריטים חדשים בקורא הRSS של גוגל
  • Hebrew spell-checking dictionary (from HSpell) - בודק שגיאות עברי
  • Locationbar - מסדר את שורת הכתובת ומחלק כתובות אינטרנט בצורה ברורה
  • Greasemonkey -מאפשר לשנות את התנהגות עמודי אינטרנט באמצעות סקריפטים
  • Nuke Anything Enhanced - מאפשר "להעיף" מהעמוד כל אוביקט או פריט שמפריע. אידיאלי להדפסות
  • Screen grab! -תוסף שמאפשר לקחת תמונות מסך מתוך הדפדפן בקלות וביעילות
פוסטים קשורים:

7 תגובות:

  1. אני ממליץ לך כתוסף לשליטה בדואלים על E-Mail notifier. אשר מאפשר גם שליטה בדואר POP וגם בניהול חשבונות Hotmail ו-Yahoo.

    השבמחק
  2. תודה על ההמלצה.

    השבמחק
  3. ההרחבה E-mail Notifier היא מבית ourtoolbar.com, אתר המציע עשרות סרגלים ותוספות שכולן חשודות כרוגלות ותוכנות זדוניות. אני הייתי מאד נזהר מלהמליץ על תוספות אלו, ובמיוחד נמנע מלהתקין אותן אצלי.

    השבמחק
  4. תומר, תודה רבה על ההבהרה. התוסף לא הומלץ בפוסט, ואני מקווה שהמידע שכתבת יועיל לדב ולאחרים שמשתמשים בתוסף.

    השבמחק
  5. אני גנבתי את Google Reader Notifier, שלפי דעתי מאוד יעיל.

    תודה (:

    השבמחק
  6. smo - Tzvika Avnery24/8/07 05:55

    אוקיי החלטתי להשאיר תגובה פרודוקטיבית אז הנה תוספי הגלישה (לא העבודה)
    שאני משתמש בהם
    כולם מומלצים בטירוף ולמעברים מהסוג שתיארת אני ממליץ במיוחד על התוסף:
    Firefox Extension Backup Extension (FEBE) 4.0.5.0.0.0
    שפשוט יעשה לך גיבוי של התוספים למעבר מהיר אחד.
    תהנו:
    Enabled Extensions: (51)
    Better Gmail 0.7
    Bookmark Duplicate Detector 0.6.3
    ColorfulTabs 2.0.4
    (CLEO) 2.0
    CustomizeGoogle 0.60
    del.icio.us 1.2
    DownThemAll! 0.9.9.10
    ErrorZilla Mod 0.2
    Foxmarks Bookmark Synchronizer 1.0.1
    FoxyTunes 2.9.2.1
    Gmail Manager 0.5.3
    Gmail RTL 0.1.1
    Google Toolbar for Firefox 3.0.20070525W
    Greasemonkey 0.7.20070607.0
    GUtil! 2.1.8
    Hebrew Calendar 1.0.4.49
    Hebrew spell-checking dictionary (from HSpell) 1.0
    IE Tab 1.3.3.20070528
    ListZilla 0.8
    Locate in Bookmark Folders 0.2.5
    Mouse Gestures 1.5.2
    NextPlease 0.6.6
    OPML Support 1.3
    Remove Cookie(s) for Site 0.3
    Right Encoding 0.2.2
    ScrapBook 1.2.0.8
    Screen grab! 0.93
    Tab Mix Plus 0.3.6
    Tab Preview 0.3
    Tiny Menu 1.4.4
    Ynet Helper 0.2

    השבמחק
  7. צביקה,
    זו אולי התגובה היעילה ביותר שהיתה כאן בבלוג.
    תודה.

    השבמחק

אני שומר לעצמי את הזכות להסיר תגובות לא הולמות כגון: תגובות שמכילות גזענות, השמצות אישיות, פגיעה בפרטיותם של אנשים, לשון הרע, קישורים לאתרים פיראטיים, או איומים מכל סוג.